צוותי המחלקה הווטרינרית בעיריית בת-ים הובילו בשבוע האחרון שני מבצעי חילוץ מרגשים של בעלי חיים במצוקה – אפרוח סיקסק שנלכד בקולטן מי גשמים ובז מצוי שאותר על משאית מנוף. שני המקרים הסתיימו בהצלחה בזכות שיתוף פעולה בין העירייה, התושבים ורשות הטבע והגנים.