אלימות במרפאה בחולון: זוג הורים נעצר בחשד שתקף רופא וצוות רפואי

בני זוג מחולון נעצרו לאחר שעל פי החשד תקפו באגרופים ובמכות רופא ומזכירה במרפאת “ביקור רופא”; הרופא נזקק לטיפול בעקבות חבלות
ניידת משטרה
ניידת משטרה

שוטרי משטרת חולון עצרו בני זוג – גבר בשנות ה־30 ואישה בשנות ה־20, תושבי העיר – בחשד לתקיפה חמורה של רופא וצוות רפואי במהלך קבלת טיפול במרפאת ביקור רופא בחולון.

החקירה נפתחה לאחר תלונה שהגיש רופא במקום, ולפיה בשעות הערב המאוחרות הגיעו בני הזוג עם פעוט לקבלת טיפול רפואי. במהלך הביקור התפתח ויכוח בין ההורים לרופא, שבשלב מסוים – כך על פי החשד – הידרדר לאלימות פיזית. מהתלונה עולה כי ההורים תקפו את הרופא באגרופים ובמכות, וגרמו לו לחבלות של ממש. בנוסף, על פי החשד, הותקפה גם מזכירת המרפאה.

מיד עם קבלת התלונה פעלו שוטרי תחנת חולון לאיתור החשודים, והבוקר הם נעצרו והועברו לחקירה בחשד לתקיפה וגרימת חבלה.

728x90 (2)
dummy_1080x1080_ffffff_000