שלושה תושבי שטחים השוהים בישראל ללא אישורים נעצרו הלילה בדירת מסתור בעיר בת ים, בחשד למעורבות בפריצות לשלושה עסקים שונים במרכז תל אביב. המעצרים בוצעו על ידי בלשי תחנת לב תל אביב במרחב ירקון, בשיתוף שוטרי תחנת בת ים.
האירועים החלו במוצאי שבת האחרון, עם תחילת מבצע "שאגת הארי", אז התקבלו שלושה דיווחים שונים על פריצות לעסקים וגניבת רכוש, לרבות קופות עם כסף מזומן, מעסקים בתחום ההסעדה והמזון במרכז העיר.
בעקבות הדיווחים פתחה המשטרה בחקירה בשיתוף חוקרי מז"פ. מהממצאים הראשוניים עלה החשד כי המעורבים הם תושבי שטחים השוהים בישראל ללא אישורים כחוק. במהלך הלילה שבין ראשון לשני הצליחו הכוחות לאתר את החשודים בדירת מסתור בבת ים ולעצור אותם. החשודים, תושבי קבאלן בגילאי 18 ו-23, הועברו לחקירה בתחנת לב תל אביב יחד עם ממצאים שעל פי החשד קושרים אותם לאירועי הפריצה.
במשטרה בודקים כעת את מעורבותם של החשודים באירועי רכוש נוספים שאירעו בימים האחרונים. בהמשך היום צפויים השלושה להיות מובאים לבית המשפט, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.