דקה לחגי ישראל- פורים תשפ"ה- הכל מתהפך… לטובה!

מאת אורי בוסיקלה, סגן ראש העיר בת ים ומ"מ פורום סגנים ארצי במרכז השלטון המקומי.
צילום מסך 2025-03-14 ב-10.25.25

"משנכנס אדר מרבין בשמחה" היא אמרת חז"ל הרואה בשמחה קו מאפיין של חודש אדר כולו ולא רק בחג הפורים החל בו. השמחה נובעת מכך שבחג הפורים שחל בחודש אדר רואים שגזירות ודברים רעים יכולים להפוך בסוף לדברים טובים. לפי הוגים אחדים אין מדובר בהכרח בהלכה מעשית, להרבות בשמחה בחודש זה, אלא תכונה שטבועה בזמנו של חודש אדר, שלפי מגילת אסתר היה ”הַחֹדֶשׁ אֲשֶׁר נֶהְפַּךְ לָהֶם מִיָּגוֹן לְשִׂמְחָה”.

 

728x90 (2)
dummy_1080x1080_ffffff_000
300x600
728x90 (1)

אולי יעניין אותך גם

עסקים
חדשות