כוכב הרשת הבת ימי דניס צ'רקוב ואולגה ניקולייבה הפכו להורים: "נסיכה נולדה"

בשעה 02:45 נולדה בתם הראשונה. צ'רקוב לא הסתיר את ההתרגשות, וכתב ל־176 אלף עוקביו: "נסיכה נולדה."
צילום מסך 2025-11-16 ב-17.36.38

ארבעה חודשים בלבד אחרי שבישרו לעוקבים כי הם מצפים לילד ראשון, אמש (מוצ"ש) הגיע הרגע המיוחל: כוכב הרשת דניס צ'רקוב ובת זוגו, אולגה ניקולייבה, חגגו את לידתה של בתם הבכורה.

צ'רקוב, מהדמויות הבולטות ברשתות החברתיות, שיתף את העוקבים לאורך הלילה במסע המרגש. בני הזוג הגיעו לבית החולים בשעות הלילה המאוחרות, ונכנסו לחדר הלידה מעט לפני השעה 1:00. ברגע של כנות, כתב צ'רקוב:
"אומרים לאולגה ללחוץ, ואני מהלחץ לוחץ בעצמי ומנסה לעזור. התחושה שאני חסר אונים משגעת אותי… ניסיתי לעזור ולא ידעתי איך."

המאמצים השתלמו: בשעה 02:45 נולדה בתם הראשונה. צ'רקוב לא הסתיר את ההתרגשות, וכתב ל־176 אלף עוקביו: "נסיכה נולדה." כבר בשעות הבוקר המוקדמות הגיעו בני המשפחה וחברים קרובים, בהם מישל טרוני, שחיבק את הזוג הטרי והגיע ישירות לבית החולים.

חודש יולי האחרון היה הרגע שבו חשפו השניים לראשונה כי הם מצפים לתינוק. בסרטון משותף הציגו את צילומי האולטרסאונד וכתבו: "אמא ואבא מחכים לך." שפע של תגובות חמות מבין חבריהם המפורסמים הציפו את הפוסט, ביניהן לינור סאבניק, שכתבה בהתרגשות: "יאו איך אני מתרגשת, אימא, אני מאוהבת בכם. שכל החיים תגדלו אותו בנחת אמן!" גל גברעם הצטרפה לברכות עם: "אמאלהההה, מזל טובbbb!"

מערכת נטו, מברכת במזל טוב את הזוג הצעיר ומאחלת הרבה נחת.

728x90 (2)
dummy_1080x1080_ffffff_000