מירן ומאור בחרו לחגוג את ביתם החדש בדרך המשקפת את ערכיהם – על ידי הענקה והוקרה ללוחמי צה"ל.מירן, שגרירת קבוצת ARGANIA, מובילה יחד עם המותג את החזון של שילוב יופי ועשייה חברתית, כאשר שיתוף הפעולה ביניהם מתמקד בתמיכה בקהילה ובמיוחד בלוחמי צה"ל.
לאירוע הגיעו כ-80 לוחמים שנהנו מארוחת שף מפוארת, חלוקת מתנות ללוחמים ונשותיהם, ועמדת צילום. על החלק האומנותי היה אחראי DJ מאור בוזגלו ששימח את כלל הנוכחים, ובהפתעה מיוחדת הופיע הזמר סמ"ר מ', לוחם ביחידת המסתערבים של מג"ב.
אורטל אלון מנכ״לית :ARGANIA GROUP ״שמחים על הזכות להעניק פעם אחר פעם. חובתנו כמותג מוביל במשק להיות בנתינה ולהשפיע גם חברתית. אנו מודים למשפחת בוזגלו היקרה שפתחו את משכנם החדש ומאחלים להם אושר ונחת. מי ייתן ונזכה לחגוג שוב בעת שכלל החטופים ישובו וחיילינו ישובו לשלום בריאים בגוף ובנפש. ״