תוציאו ארנק: בכמה יעלו תעריפי הנסיעה לתושבי בת ים?

5
אוטובוס אגד צילום: דוברות אגד
עליית מחירי הדלק, שכר הנהגים ושלל הסכמים קואלציונים יגרמו לעליה בשיעור של 5 אחוזים בתעריפי התחבורה הציבורית החל מתחילת חודש יולי. מדובר בשינוי משעותי, שכן בעיר רמת גן יש לא מעט תושבים המשתמשים בתחבורה הציבורית שכוללת רכבת קלה, אוטובוסים ורכבות. 
אז כמה זה יעלה לכם?
הלחל מתחילת החודש, מחיר נסיעה בודדת באוטובוס שנכון לעכשיו עומד על חמישה שקלים וחצי יקפוץ לשישה שקלים, כשמדובר בעלייה של כעשרה אחוזים. תעריף הנסיעה בקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן יעמוד על שמונה שקלים, ופה מדובר בעלייה משמעותית של 45 אחוזים. 
728x90 (2)
dummy_1080x1080_ffffff_000
300x600
728x90 (1)

אולי יעניין אותך גם

ניידת משטרה
פלילים