יום זכויות הילד הבינלאומי המצויין מידי שנה בחודש נובמבר, הוא ההזדמנות של ארגון אל"י – האגודה להגנת הילד, (היחיד בישראל המטפל בכל ההיבטים של בעיית ההתעללות בילדים: הזנחה, התעללות פיזית, מינית ונפשית), לעלות בקמפיין מודעות לארגון ולפעילותו תחת הכותרת: "בזכותך עוד ילדים יוצאים מחושך לאור".
הקמפיין יעלה, באמצעות משרד הפרסום 'זימזום', ויכלול שילוט בתחנות אוטובוס, מכוונים במספר ערים, בהן חולון, וכן פעילות בדיגיטל, ומטרתו העיקרית היא גיוס תרומות לארגון תוך מטרה להכפיל כל תרומה באמצעות תורמים מחו"ל שהבטיחו זאת, בנדיבותם הרבה.
לדברי ערן צימרין, נשיא אל"י האגודה להגנת הילד: "אל"י פועלת יום-יום למען ילדים ונוער שנפגעו מהתעללות והזנחה. יום זכויות הילד הבינלאומי, הוא הזדמנות להעלות שוב את נושא המודעות לכל פגיעה שהיא בילדים ונוער. במסגרת זו גם אנחנו נעלה בקמפיין מודעות תחת הכותרת : "בזכותך עוד ילדים יוצאים מחושך לאור".
צימרין מוסיף עוד כי בהמשך לפניה שנתקבלה במשרדי האירגון, מתורם מחו"ל, כל סכום תרומה שייכנס במסגרת הקמפיין, יוכפל על ידו. "התרומה הציבורית היא מרכיב חיוני להמשך פעילותנו, אומר צימרין. אנו מודים לתורם הנדיב על מחויבותו ושבזכותו נוכל להמשיך להבטיח עתיד בטוח יותר לילדי ישראל".