שוטרי בת ים איתרו והשיבו תיק עם 2,000 ש"ח למפונה בן 72 שנפצע ב-7/10

איש מבוגר, נכה ופצוע קשה מאירועי ה-7 באוקטובר, איבד את תיקו במהלך קניות בסופרמרקט בעיר ושוטרי תחנת בת ים הצליחו לאתר אותו במהירות ולהשיב לו את כספו.
PHOTO-2025-12-11-10-12-06

תושב העיר בן 72, מפונה מאזור עוטף עזה שנפצע קשה במהלך מתקפת הטרור ב־7 באוקטובר, קיבל בחזרה את תיק הפאוץ' שלו ובו 2,000 שקלים, לאחר ששוטרי תחנת בת ים איתרו אותו. על פי הדיווח, לפני מספר ימים הגיע האיש, נכה ומרותק לטיפול, לתחנת המשטרה וסיפר כי הגיע יחד עם המטפל שלו לסופרמרקט ברחוב רוטשילד בעיר. כששב מהקניות לביתו, גילה לתדהמתו כי תיק הפאוץ' עם הכסף המזומן נעלם.

חוקרי הזירה הטכנולוגית של תחנת בת ים החלו מיד בבדיקת מצלמות האבטחה בסופרמרקט, ופעולות החקירה המהירות הובילו לאיתור התיק – שנמצא מונח על אחד המדפים במקום.

השוטרים עדכנו את המתלונן על מציאת התיק, ואתמול הגיע האיש לתחנה, שם קיבל אותו בחזרה כשהכסף במלואו.

ממשטרה נמסר כי תגובתו המרגשת של האיש ריגשה את השוטרים, שציינו כי "השבת הרכוש לבעליו היא חלק מערכי השירות והשליחות".

728x90 (2)
dummy_1080x1080_ffffff_000