לרגל ט״ו בשבט ובמסגרת יום המעורבות הקהילתית שצוין בשבוע שעבר, התקיימה פעילות מיוחדת ומרגשת במרכז רב־נכויות בבת־ים של עמותת ש.ק.ל ישראל. בגינה האחורית של המרכז התכנסו מקבלי השירות והצוותים, יחד עם לוחמי אש מכבאות בת־ים, לבוקר של נטיעות משותפות, חיבור אנושי ועשייה עם משמעות.
הפעילות התקיימה מתוך שותפות ושוויון, והיוותה מפגש בלתי אמצעי בין אנשים מרקעים שונים שפעלו יחד למען מטרה אחת – קטנה במעשה, גדולה במשמעות. לאורך הבוקר נשתלו צמחים ועצים, אך לא פחות מכך נרקמו קשרים, שיחות ורגעים של קהילה אמיתית.
במרכז מציינים כי החיבור בין יום המעורבות הקהילתית לחג ט״ו בשבט מסמל עבורם הרבה מעבר לנטיעה באדמה – זהו תהליך של טיפוח, צמיחה וחיזוק הקשר האנושי והקהילתי, המהווה חלק בלתי נפרד מתפיסת העולם של העמותה.
בעמותת ש.ק.ל ישראל מבקשים להודות לכבאות בת־ים על השותפות והליווי, ומקווים כי עם פריחתה העתידית של הגינה, ימשיכו גם הקשרים שנוצרו לפרוח ולהעמיק.