מאות תלמידים השתתפו ביום השיא של פרויקט המצוינות בטניס בבת-ים

יותר מ־150 תלמידים ותלמידות מחמישה בתי ספר בעיר הגיעו למועדון הטניס העירוני, השתתפו בתחנות מקצועיות, צפו באימון שחקנים וקיבלו מחבטים, חולצות ומדליות בסיום יום ספורט חגיגי ומעצים
צילום מסך 2026-05-13 ב-12.18.07

אמש (שלישי, 13.5) התקיים בבת-ים יום השיא של פרויקט המצוינות בטניס, בהשתתפות למעלה מ־150 תלמידים ותלמידות מכיתות ב’ מחמישה בתי ספר בעיר: הרצל, הנשיא, שרת, בן גוריון ויגאל אלון. האירוע נערך במגרשי מועדון הטניס העירוני, לעיני הורים ובני משפחה, באווירה חגיגית, ספורטיבית ומלאת אנרגיה.

במהלך היום השתתפו הילדים במגוון תחנות מקצועיות ופעילויות ספורטיביות, הציגו את היכולות שרכשו במהלך הפרויקט וצפו באימון מיוחד של שחקני מועדון הטניס העירוני. המשתתפים נהנו מחוויה מגבשת ומעצימה, ששילבה בין ערכי הספורט, עבודת צוות והתמדה.

בסיום האירוע הוענקו לכלל התלמידים והתלמידות מחבט טניס אישי, חולצת השתתפות ומדליה, כמזכרת מהחוויה ומההישגים לאורך תקופת הפעילות.

באירוע נכחו מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, אלי יריב; המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הספורט, דוד פפיא; סגנית מנהלת אגף הספורט, ענת לבנת; לצד נציגי משרד החינוך, איגוד הטניס בישראל וגורמי מקצוע נוספים.

פרויקט המצוינות בטניס מתקיים לראשונה בבת-ים בשיתוף החברה לתרבות, פנאי וספורט, איגוד הטניס בישראל, משרד התרבות והספורט, משרד החינוך, התאחדות הספורט לבתי הספר ומועדון הטניס העירוני, בהובלת מיקי זרגרי.

בעירייה ציינו כי יום השיא חתם תקופה משמעותית של פעילות חינוכית וספורטיבית במסגרת הפרויקט, והדגישו כי מדובר בחלק ממדיניות רחבה לקידום מצוינות, אורח חיים בריא וטיפוח דור העתיד של הספורט בבת-ים.

728x90 (2)
dummy_1080x1080_ffffff_000