טורניר ארצי בטניס שולחן לחברי ספיישל אולימפיק: בת ים מארחת אירוע ספורט

אגף הספורט בעיריית בת ים בשיתוף עם ספיישל אולימפיק קיימו טורניר ארצי בטניס שולחן בו השתתפו כ-30 ספורטאים עם צרכים מיוחדים, במטרה לקדם את הספורט עבור אוכלוסייה זו ולהעצים את רוח הספורטיביות והקהילתיות.
צילום מסך 2026-01-08 ב-18.28.52

ביום רביעי, ה-7 בינואר 2026, אירחה עיריית בת ים, באמצעות אגף הספורט שלה, טורניר ארצי בטניס שולחן לחברי ארגון ספיישל אולימפיק. הטורניר, שהתקיים זו השנה הרביעית ברציפות, משלב בין מקצועיות והתרגשות וכולל כ-30 ספורטאים וספורטאיות מכל רחבי הארץ.

הטורניר הוא תוצאה של שיתוף פעולה פורה בין אגף הספורט של העירייה לבין ספיישל אולימפיק, ארגון המקדש פעילות ספורטיבית לאנשים עם צרכים מיוחדים, במטרה להעניק להם במה ולקדם את השתלבותם בספורט ובחברה.

ויקטור טל, יו"ר מועצת העיר ויו"ר ועדת הספורט, נכח באירוע וברך את המשתתפים והצוות המארגן. הוא הודה לענת לבנת ומירב לוי מאגף הספורט על ההשקעה והארגון המקצועי שהופכים את הטורניר למסורת חשובה בעיר.

הטורניר מדגים את המחויבות של עיריית בת ים לקידום ספורט שוויוני ונגיש לכלל התושבים, ונותן השראה לספורטאים עם צרכים מיוחדים להמשיך ולשבור  גבולות.

 

728x90 (2)
dummy_1080x1080_ffffff_000